Miesten merkkivaatteita myyvä verkkokauppa Care of Carl rantautui Suomeen

Lähde: Care of Carl lehdistötiedote 5.10.2018

Verkkokauppa Care of Carl, joka myy laadukkaita miesten merkkivaatteita ja –kenkiä netissä, laajensi toimintansa nyt myös Suomen markkinoille.

Vuosien varrella Care of Carl on saanut useita tiedusteluja siitä, onko meiltä mahdollista tilata myös manner-Suomeen tai Ahvenanmaalle. Asiakkaidemme toiveisiin on vastattu ja Suomeen voi nyt tehdä tilauksia osoitteesta www.careofcarl.fi. Me, Care of Carlilla, panostamme aina laatuun ja asetamme korkeat vaatimukset niin asiakaspalvelullemme kuin valikoimamme tuotteille. Haluamme tarjota myös yksinkertaisen ja luotettavan ostoelämyksen, ja siksi tarjoammekin aina ilmaisen toimituksen ja palautuksen.

Uskomme, että konseptiamme ja tarjontaamme tullaan arvostamaan Suomessa, sillä suomalaiset ovat laajalti kiinnostuneita pukeutumisesta ja tyylistä. Valikoimamme erityinen yhdistelmä kansainvälisiä huippumerkkejä ja omaan erikoisalaansa keskittyneitä laatumerkkejä vastaa hyvin suomalaisten toiveisiin, sanoo Henning Källqvist, yrityksen perustaja ja toimitusjohtaja.

Henning Källqvist jatkaa:

– Olemme yrittäneet muokata koko putiikkimme niin, että se sopii suomalaisille. Meillä voit esimerkiksi maksaa ostoksesi verkkopankin välityksellä tai mobiilisovellus MobilePaylla. Sivustomme ja asiakaspalvelijamme palvelevat kahdella kielellä, suomeksi ja ruotsiksi. Tällöin pystymme henkilökohtaisesti palvelemaan asiakkaitamme, mikä on meille tärkeää. Toivomme, että tätä yhdistelmää, sekä meidän vankkaa ammattitaitoamme, joka välittyy esimerkiksi nettilehdestämme Carl Magazinesta, tullaan arvostamaan Suomessa.

Care of Carl perustettiin vuonna 2010 tekstiilikaupungissa Boråsissa, Ruotsissa. Yrityksen visio on alusta alkaen ollut myydä laadukkaita miesten merkkivaatteita netissä. Care of Carlin liikevaihto oli 20 miljoonaa euroa tilinpäätöskaudella 2017-2018. Yritys toimii aktiivisesti Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa sekä nyt myös Suomessa.  Vuonna 2017 miestenlehti Café palkitsi Care of Carlin vuoden putiikkina ja vuonna 2016 Care of Carl sai Årets Digitala Gasell –palkinnon lehdeltä Dagens Industri.