Katriina Halme liiton projektijohtajaksi

Muotikaupan Liiton projektijohtajana on lokakuussa aloittanut markkinoinnin ja brändityön asiantuntija Katriina Halme, 44.

Työssään Halme vastaa liiton ensi keväänä lanseeraamasta verkkojulkaisusta sen päätoimittajana, ja ennen sitä Muotikaupan Liiton identiteetin sekä brändin uudistamisesta projektijohtajana.

Halme siirtyi tehtävään Oy Transmeri Ab:n markkinointipäällikön toimesta, jossa hän työskenteli vuodesta 2011. Aiemmin Halme on toiminut mm. yrittäjänä perheyritys Hockey Cornerissa sekä monipuolisissa myynnin, markkinoinnin ja brändäyksen tehtävissä.

Halme katsoo, että muotibisnes ansaitsisi tulla paremmin ja laajemmin kuulluksi niin kuluttajien kuin päättäjienkin tahoilla. Vaate- ja kenkäkauppa sekä muut muodin parissa toimivat yritykset muodostavat merkittävän siivun Suomessa toimivasta kaupasta, ja uuden verkkomedian päätavoitteena on saada muotikaupan ääni kuuluvammin yhteiskunnassa esiin. ”Muotikaupassa tapahtuu juuri nyt paljon, ja haluamme kertoa siitä laajasti sidosryhmille; muotikaupan alan lisäksi kuluttajille, medialle, päättäjille ja sijoittajille”, Halme sanoo.

Katriina Halmeen työpiste sijaitsee Fashion Centerissä Vantaan Vehkalassa. Muotikaupan Liiton toimisto jatkaa toimintaansa myös Eteläranta 10:ssä.

Katriinan yhteystiedot.

Projektijohtaja Katriina Halme. Kuva Anna Dammert.