Valaise pimeät illat loisteputkilla

Syysillat pimenevät – miten herättää huomio näyteikkunassa? Muotikaupan Liiton yhteistyökumppani Windowswearin mukaan ainakin Barcelonan ja New Yorkin muoti-ikkunoissa on otettu käyttöön kirkkaat loisteputket – huomioarvo on taattu. Ikkunaan voi investoida paljonkin, jos putkista teettää omiin tarpeisiin räätälöityjä kuvia, kuvioita tai tekstejä, mutta myös pienemmällä panostuksella voi selvitä. Esimerkiksi Bershkan  ja Cole Haanin ikkunat osoittavat, että myös suorilla putkilla saa aikaiseksi häikäisevän huomionkiinnittäjän. Pidä tausta tummana ja valaistus muuten himmeänä, niin loisteputket ja neonvalot pääsevät oikeuksiinsa. Päiväsaikaan valaistusta voi muunnella. Pimeitä tunteja riittää suomalaisessa vuorokaudessa – käytä ne siis tehokkaasti myymäläsi markkinointiin. Näyteikkuna kommunikoi liikkeesi puolesta 24 tuntia vuorokaudessa.

Bershka Barcelona
Bershka Barcelona
Cole Haan, New York
Cole Haan, New York
Stella McCartney Barcelona
Stella McCartney Barcelona