Fashion Centeristä uutta kasvua muotialalle

Lähde: Fashion Centerin tiedote 15.6.2017 Muotialan pienyrittäjien uusi toimitalo, Fashion Center, on valmistunut Vantaalle. Fashion Centerissä on uudet, kansainvälisen tason toimitilat 49 maahantuojalle, yritykselle ja agentille. Yhdessä ne edustavat lähes 200 kansainvälistä vaate-, kenkä- ja asustebrändiä. Uusi toimintaympäristö tarjoaa mahdollisuuden … Lue lisää

Kansainväliset muotibrändit saapuvat IVALO-sovellukseen

Lähde: IVALOn tiedote 14.6. IVALO-sovellus aloittaa kansainvälisten brändien esittelyn kesäkuussa 2017. Nousevan muodin markkinapaikka IVALO keskittyy parantamaan suunnittelijoiden asemaa maailmalla. IVALO tukee suunnittelijoita moniosaamisellaan, tarjoten tukea analytiikasta brändäykseen. “Meille on tärkeää löytää muotimaailman piilotetut timantit ja nostaa nämä brändit maailman … Lue lisää

Suomalainen FRENN debytoi maailman merkittävimmässä miestenvaatetapahtumassa Pitti Uomossa

Lähde: FRENNin tiedote 12.6.2017 Antti Laitisen ja Jarkko Kallion vuonna 2013 lanseeraama miestenvaatemerkki FRENN ottaa ison askeleen kansainvälistymisessään tällä viikolla Pitti Uomo -messuilla Firenzessä. FRENN on yksi harvoista suomalaisista vaatemerkeistä, joita on hyväksytty esittelemään mallistonsa maailman merkittävimmässä miestenvaatteisiin keskittyvässä myyntitapahtumassa. … Lue lisää

Mitä mieltä olet Modinin trendiviestinnästä ja mihin suuntaan haluaisit kehittää sitä?

Vastaa kyselyyn ja voita ilmaiset liput Muotikaupan tulevaisuuseeminaariin sekä alan kirjallisuutta! Muotiliiketoiminnan opiskelija Roosa Kotala (JAMK) tekee opinnäytetyönään Modinin trendioppaan kehittämisprojektin. Jotta voimme parhaalla mahdollisella tavalla palvella jäsenistöämme, toivomme vastauksianne kyselyyn. Osallistumalla oheiseen kyselyyn autat kehittämään Modinin trendiopasta vastaamaan muotialan … Lue lisää

Stockmannin omille brändeille Design from Finland -merkki

Lähde: Stockmannin tiedote Stockmannin omat muodin ja kodin tuotteet ovat saaneet Design from Finland -merkin. Merkki kertoo siitä, että tuotteet ovat kotimaista suunnittelua. Tuotteiden suunnittelusta vastaa Stockmannin oma, tasokas design-tiimi. Design from Finland -merkillä varustetut tuotteet ovat sinivalkoisia valintoja, sillä ne suunnitellaan … Lue lisää

Stadium lahjoittaa 3 400 aktiviteettilaukkua lasten terveyden ja hyvinvoinnin edistämiseksi

Lähde: Stadiumin tiedote Viime vuoden suurmenestyksen jälkeen urheiluketju Stadium jakaa jälleen aktiviteettilaukkuja ekaluokkalaisille Suomessa ja Ruotsissa. Palloja, hyppynaruja ja muita urheiluvarusteita sisältävän 3 400 laukun lahjoituksella pyritään tekemään välitunneista entistä hauskempia ja kannustamaan lapsia liikkumaan. Stadium on jakanut aktiviteettilaukkuja kouluille … Lue lisää

Napapijri Selected Brands Nordicille

Lähde: Selected Brands Nordicin tiedote Keväästä 2018 lähtien Napapijrin kengät sekä vaatteet siirtyvät Selected Brands Nordicin edustukseen sekä pohjoismaissa, että Baltiassa. Napapijri perustettiin vuonna 1987 Euroopan korkeimman huipun, Mont Blancin varjoissa, jossa italialainen matkalaukkujen valmistaja esitteli uuden sukupolven ulkoiluvaatteensa, joissa … Lue lisää

Suomalaisyrityksen digitaaliset hintalaput palkittiin vähittäiskaupan innovaatiopalkinnolla Lontoossa – auttavat yhtenäistämään monikanavaisen kaupan hinnoittelua

Lähde: Pilgrim Oy:n tiedote Suomalaisen MariElla Labels Oy:n digitaaliset, muotialan yrityksille suunitellut EllaFashion-hintalaput on suunniteltu monikanavaisen muodin vähittäiskaupan tarpeisiin. Ne auttavat vähittäiskauppiaita yhtenäistämään fyysisen kaupan sekä verkkokauppansa hinnoittelua. Hintalaput palkittiin RBTE Innovation Award -palkinnolla Lontoossa järjestetyssä Retail Business Expossa aiemmin … Lue lisää