Uusi Modin ilmestyy 14.7.

Muotikaupan ammattilehti Modin ilmestyy ennen messuja, jotta jäsenemme ja muut lukijamme saavat parhaan mahdollisen hyödyn irti trendi-infoista ja -oppaista. Lehti avaa sesongin SS17 ja myös AW17-18 -sesonkiin kurkistetaan jo nyt. Kesänumeron toisena teemana ovat kulutuskäyttäytymisen megatrendit, joihin paneudutaan eri näkökulmista monin case-esimerkein. Mitä asiakkaasi miettivät nyt ja kymmenen vuoden päästä? Mitä paljon puhuttu digitalisaatio ja asiakaskeskeisyys tarkoittavat käytännössä? Tuoko väestön ikääntyminen uusia mahdollisuuksia, ja miten vastata vastuullisuutta vaativien kuluttajien toiveisiin?

Kaikki tämä ja paljon muuta seuraavassa Modinissa 3/2016, joka ilmestyy 14.7.

Eikö sinun yritykseesi tule vielä muotikaupan omaa lehteä? Tilaa Modin, niin tiedät, mihin muotibisnes on menossa, ja mitä se tarkoittaa sinun yritystoiminnallesi.

modin3_2016_kansi

Suomen ainoa muotikauppaan keskittyvä julkaisu Modin tarjoaa lukijoilleen alaa koskevan oleellisimman tiedon – vähittäiskaupan tulevaisuudennäkymät, kuluttajakäyttäytymisen suunnat ja tulevien sesonkien muotitrendit. Kotimaisen muotikaupan oma media tarjoaa faktaa, inspiraatiota ja tukea niin alan johtajistolle kuin henkilöstölle. Modin on runsas, värikäs ja täynnä asiaa, jota muotikaupan ammattilaisen ei kannata ohittaa.