Uusi Citykassa Tablet on julkaistu – liikkuva ratkaisu erinomainen pop-up -myymälään

Lähde: Myymälätieto Oy

Muotikaupan Liiton yhteistyöorganisaatio Myymälätieto Oy on julkistanut uuden tuotteen, Citykassa Tabletin. Citykassa Tablet on tarkoitettu pienmyymälöiden, palveluyritysten ja kahviloiden kassaratkaisuksi. Muotikaupan liiketoiminnassa laitteella lienee parhaat soveltamismahdollisuudet pop-up-myymälöissä ja tapahtumissa.

Kassana toimivaan tabletlaitteeseen on integroitu kuittikirjoitin ja 2D-viivakoodin lukija. Laitteessa on mukana WLAN sekä 3G-moduuli ulkoisia tietoliikenneyhteyksiä varten. Bluetooth tukee esimerkiksi langattoman viivakoodinlukijan liittämistä. Laitteessa on myös langallisen verkon liitäntä, jonka avulla esimerkiksi lasertulostin voidaan yhdistää kassaan.

Langaton maksupääte, Verifone Vx690 on integroitu tabletkassaan. Tämä on merkittävä ominaisuus, koska se nopeuttaa asiakaspalvelua ja eliminoi näppäilyvirheitä maksamishetkellä.

Tabletkassaa ei välttämättä tarvitse ostaa vaan sen saa käyttöönsä myös vuokraamalla.

Lisätietoa saa Jukka Miinalaiselta Myymälätieto Oy:stä: jukka.miinalainen@myymalatieto.fi, puh: 050 3618000