Tänä syksynä Seppälä Sopivan kotimainen -kampanjaa tähdittävät Seppälän omat työntekijät

Lähde: Seppälä Oy:n tiedote 12.10.2016

Tämän syksyn Seppälä Sopivan kotimainen -kampanja inspiroi asiakkaita syysmuodin pariin esitellen Suomessa suunniteltua mallistoa keulakuvanaan seitsemän Seppälän työntekijää. Kampanjamalleina nähdään mm. Seppälän toimitusjohtaja, myymäläpäällikkö sekä suunnittelija. Yhteistä heille kaikille on innostaa jokaista olemaan oma itsensä ja nauttimaan siitä.

Seppälä Sopivan kotimainen -kampanja nostaa esiin myös Seppälän suomalaista suunnittelua. Oman, suomalaisen suunnitteluosaston lisäksi yrityksessä työskentelee lähes 500 muodin ammattilaista ympäri maata, jotka tekevät työtä suurella sydämellä.

– Kotimaisuus merkitsee meille sitä että Seppälä on suomalainen yritys ja tuotteemme ovat Suomessa suunniteltuja. Asiakas on meille aina sopiva ja haluamme aidosti ymmärtää suomalaisen naisen tarpeita ja haaveita. Olemme työskennelleet ahkerasti mallistojemme parissa ja uudistaneet ne suomalaisille sopiviksi, kertoo Seppälän toimitusjohtaja Eveliina Melentjeff.

Yli 90 myymälää ympäri Suomen ja verkkokauppa takaavat sen että Seppälä on aina asiakasta lähellä.
– Piipahda myymäläämme tai kurkkaa kauppaamme digitaalisesti www.seppala.fi – meidän luonamme on aina helppo vierailla, summaa Eveliina Melentjeff.

Seppälässä järjestettiin mallihakutilaisuus, johon jokainen työntekijä sai halutessaan osallistua. Moni ihastui ajatukseen, että halutaan tuoda esiin erilaisia persoonia ikään tai kokoon katsomatta ja innostus osallistua kampanjaan oli suurta. Hakemusten joukosta kutsuttiin naisia ja miehiä Helsingin casting-kuvauksiin. Tästä joukosta kampanjan kuvauksiin valikoitui seitsemän, sillä heidän asenteensa ja tyylinsä tekivät vaikutuksen.

– Halusimme tuoda kampanjailmeessä jokaisen mallin omaa persoonaa esille. Olemme ennenkin tehneet kampanjoita omien suunnittelijoidemme kanssa, mutta nyt halusimme nostaa esiin upeita persoonia yrityksemme joka tasolta”, kertoo Seppälän myynti- ja markkinointijohtaja Tony Friis.

– SOPIVISMI tarkoittaa sitä, että sinä olet hyvä juuri sellaisena kuin olet”, sanoo suunnittelija Elina Savolainen, yksi Sopivan kotimainen -kampanjan kasvoista.

Seppälän syksyyn kuuluu myös tekstiilikierrätystä yhteistyössä suomalaisen Reccin kanssa. Seppälä haluaa olla mukana edistämässä suomalaista tekstiilikierrätystä sekä tarpeettomien vaatteiden saamista parhaimpaan mahdolliseen uusiokäyttöön. Edellinen tekstiilikeräys järjestettiin Seppälöissä tammikuussa 2016 ja se oli valtava menestys. Asiakkaiden pyynnöstä järjestetään uusi poistotekstiilien keräys ja tällä kertaa keräys laajenee 42 kahteen myymälään ympäri Suomea. 12.10. alkaen valikoiduissa myymälöissä otetaan vastaan kaikki vanhat vaatteet, kengät ja laukut.

– Asiakkaidemme aktiivisuus viime keräyksessä ylitti odotuksemme ja saimme kerättyä tuhansia kiloja! Olemmekin todella iloisia voidessamme uusia keräyksen ja entistä useampi, tarpeeton vaate päätyy kierrätykseen eettisesti ja ekologisesti, kertoo Eveliina Melentjeff.

Seppälän aluepäällikkö Petri Vuono esiintyy kampanjan mallina.