Stadium lahjoittaa 3 400 aktiviteettilaukkua lasten terveyden ja hyvinvoinnin edistämiseksi

Lähde: Stadiumin tiedote

Viime vuoden suurmenestyksen jälkeen urheiluketju Stadium jakaa jälleen aktiviteettilaukkuja ekaluokkalaisille Suomessa ja Ruotsissa. Palloja, hyppynaruja ja muita urheiluvarusteita sisältävän 3 400 laukun lahjoituksella pyritään tekemään välitunneista entistä hauskempia ja kannustamaan lapsia liikkumaan.

Stadium on jakanut aktiviteettilaukkuja kouluille ja ekaluokkalaisille Suomessa ja Ruotsissa vuodesta 2003 lähtien. Ihmisten innostaminen aktiiviseen elämään on tavoite, johon Stadium pyrkii jatkuvasti ja joka muodostaa perustan monille yrityksen hankkeista.

– Aktiiviset ja hauskat välitunnit ovat tärkeitä, jotta energia pysyy huipussaan ja lapset jaksavat suoriutua koulutehtävistä luokassa. Siksi toivomme pitkällä aikavälillä pystyvämme tarjoamaan yhä useammille koululaisille mahdollisuuden aktiviteettilaukkuun ja siten innostamaan lapsia ja nuoria aktiiviseen elämään, Stadium-konsernin Sustainability Manager Marcus Grapne sanoo.

Koska jaettavien laukkujen määrä on rajoitettu 3 400 kappaleeseen, rehtoreita kehotetaan ilmaisemaan kiinnostuksensa laukkuun jo nyt. Onnekkaat valitut voivat noutaa laukkunsa lähimmästä Stadium-myymälästä syyskuussa.

– Kiinnostus aktiviteettilaukkujamme kohtaan on kasvanut merkittävästi viime vuosina. Liikunnallisten välituntien lisäksi olemme huomanneet, että lapset innostuvat liikunnasta myös koulupäivän jälkeen. Sitä arvostavat sekä vanhemmat että opettajat. Siksi tuntuu erityisen hauskalta ja antoisalta jatkaa työtä aktiviteettilaukkujemme parissa, Marcus Grapne lisää.