s.Oliver Group nostaa Trianglen omaksi mallistoksi

TRIANGLE by s.Oliver_18.508.82.3972_EUR 79,99 TRIANGLE by s.Oliver_55.509.94.5168_EUR 59,99

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Syksy/talvi 2015 -mallistosta lähtien s.Oliver Group nostaa kookkaammille naisille tarkoitetun TRIANGLE-malliston itsenäiseksi brändikseen. TRIANGLE’n irrottaminen itsenäiseksi vaatemallistoksi on yrityksen strateginen askel, jonka tavoitteena on kehittää kookkaampien naisten päällysvaatteiden markkina-aluetta kohderyhmänsä väestökehityksen mukaiseksi.
“Keskittyminen kohdekuluttajaan, jota ei määritä hänen kokonsa tai ikänsä, vaan hänen tyylinsä ja elämänarvonsa, on looginen askel TRIANGLE-mallistolle ja tärkeä signaali markkinoille,” kertoo Armin Fichtel, s.Oliver Groupin toimitusjohtaja.
TRIANGLE-mallistossa teemat toteutetaan jokaista erillistä kohderyhmää ajatellen. Merkki tarjoaa kasuaalia tyylikkyyttä, helppokäyttöistä ja naisellista pukeutumisilmettä, vuosittain kahdeksalla tilausajankohdalla ja kahdellatoista toimitusajankohdalla. Mallisto tunnetaan jatkossakin helposta yhdisteltävyydestään ja monikäyttöisyydestään. TRIANGLE-mallistoja täydentävät teemaluonteiset kokonaisuudet sekä yhteensopivat asusteet, kuten laukut, korut, huivit sekä vyöt. TRIANGLE-malliston kohderyhmänä ovat kuluttajat, joiden intohimona ovat korkealaatuiset tuotteet, moderni design ja luotettava istuvuus – ja jotka arvostavat hyvää hinta/laatu-suhdetta.
“Asiakkaamme on säilynyt nuorena, mutta hänen vartalonsa on muuttunut vuosien aikana. Siitä huolimatta, nämä naiset haluavat pysyä ajan tasalla muodin suhteen ja löytää itselleen sopivat trendit,” lisää Martina Schulte-Block, TRIANGLE’n kansainvälinen liiketoiminnanjohtaja.TRIANGLE’n moderni elämänjano näkyy myös brändin uudessa visuaalisessa ilmeessä syksy/talvi 2015 -mallistosta lähtien. Uusi myymäläkonsepti pohjautuu lämpimien ja kylmien värien sekä materiaalien väliseen leikkiin. Ensimmäinen TRIANGLE-myymälä on suunnitteilla vuodeksi 2016, seuraaviakin suunnitellaan jo.
TRIANGLE-MALLISTO: Koot: keskeisimpänä 40 – 50 (52 – 54), hintaluokka: 29,99€ t-paidasta 269€ päällystakkiin  www.soliver.eu