OLETKO TAVOITETTAVISSA?

BRÄNDIHAKEMISTO – auttaa asiakkaasi ja potentiaaliset yhteistyökumppanit luoksesi!

Mistä on kysymys?

Muotikaupan Liitto on lanseerannut uuden palvelun kaikille muotikaupan ammattilaisille – verkkosivuston, joka tarjoaa tuotemerkkien edustajien, agenttien ja maahantuojien yhteystiedot kauppiaille ja ostajille selkeässä ja helposti käytettävässä muodossa. Kun edustamasi tuotemerkki on listattu hakemistoon, alan ammattilaiset löytävät tuotteesi ja yhteystietosi aina ja vaivatta helposti joko sanahaku- tai kategoriahakutoimintoa käyttämällä.

Miten saan brändini hakemistoon?

Tuotemerkkilistauksen vuosihinta on 250 € + alv / tuotemerkki. Usean brändin ilmoittajat saavat alennuksen. Lähetä brändisi tiedot ja logosi Muotikaupan liittoon (toimisto@muotikaupanliitto.fi)  ja me hoidamme homman loppuun.

Kuka hakemistoa käyttää?

Hakemistoa voivat käyttää muotikaupan ammattilaiset, jotka rekisteröityvät käyttäjiksi. Hakemiston käyttö on alan ammattilaisille ilmaista. Käyttäjiksi ei hyväksytä kuluttajakäyttäjiä. Muotikaupan Liiton jäsenyritykset saavat käyttäjätunnuksen automaattisesti. Muille liitto voi myöntää pääsyn sivulle heidän täytettyään hakemuslomakkeen. Liiton sivuilla vierailee kuukausittain tuhansia alan ammattilaisia.

Kirjaudu brändihakemistoon

Kirjaudu sisään jäsenumerollasi

Kirjaudu sisään brändihakemiston salasanalla

Haluatko tunnukset brändihakemistoon?

Täytä allaoleva lomake tiedoillasi ja toimitamme tunnuksen sinulle.