Napapijri Selected Brands Nordicille

Lähde: Selected Brands Nordicin tiedote

Keväästä 2018 lähtien Napapijrin kengät sekä vaatteet siirtyvät Selected Brands Nordicin edustukseen sekä pohjoismaissa, että Baltiassa.

Napapijri perustettiin vuonna 1987 Euroopan korkeimman huipun, Mont Blancin varjoissa, jossa italialainen matkalaukkujen valmistaja esitteli uuden sukupolven ulkoiluvaatteensa, joissa yhdistyivät innovatiiviset materiaalit sekä tyylistä tinkimättömyys. Tänä päivänä Napapijri on saatavilla maailman johtavissa liikkeissä sekä tavarataloissa.

“Olen ylpeä saadessamme Napapijrin mukaan valikoimaamme. Napapijrilla on jo pitkä historia ja omaa suuren potentiaalin markkinoillamme. Napapijrin kehitys on ollut vahvaa ja se on kasvanut kansainvälisesti paljon viime aikoina. Olemme innoissamme päästessämme mukaan tähän positiiviseen kehitykseen” sanoi Anders Börve, Selected Brands Nordicin toimitusjohtaja.

Kevään 2018 myyntiin Napapijri tulee olemaan esillä Kööpenhaminan muotimessuilla, CIFFissa, elokuussa.

Selected Brands Nordic perustettiin 1992 ja on tänä päivänä yksi johtavista maahantuojista kansainvälisten kenkä- ja vaatebrändien parissa pohjoismaiden sekä Baltian alueella.

Brändiportfolioon kuuluu mm. Lacoste, UGG, Diadora, Keds, Franklin&Marshall, Kenzo, Hush Puppies, Sperry, CAT ja Karl Lagerfeld.