Muotikaupan Liitto yhteistyöhön WindowsWearPRO:n kanssa

WindowsWear PRO tarjoaa liiton jäsenille arvokasta markkinatietoa. Jäsenetu on 20 % palvelun normaalihinnasta.

Muotikaupan Liiton uusi yhteistyökumppani WindosWearPRO on maailman johtava muotikauppojen ikkunasomistuksista, visuaalisesta markkinoinnista ja myymäläympäristöistä tiedottava lähde. Verkossa toimiva tietolähde tarjoaa liiton jäsenyrityksille ainutlaatuisen laajat tiedot ja analyysit koskien visuaalisen markkinoinnin ja myymäläympäristöjen viimeisimpiä trendejä – niin designin, värien, muotityylien ja mallinukkien osalta.

Portaalissa nähtävillä olevat tuhannet hyvälaatuiset kuvat ikkunasomistuksista toimivat ideoiden ja inspiraation lähteinä ja vauhdittavat näin myös liiketoimintaa. Lisäksi WindowsWearPRO tarjoaa vähittäiskauppiaille mahdollisuuden löytää tavarantoimittajia ikkunasomistustuotteille ja –palveluille.

WindowsWear PRO kattaa parhaat brändit ja muotikaupat kaikissa maailman muotipääkaupungeissa; mm. New Yorkissa, Pariisissa, Milanossa, Lontoossa, Barcelonassa, Los Angelesissa ja Hongkongissa.

”Visuaalisen markkinoinnin merkitys kasvaa ja kasvaa – kuvat ja muut visuaaliset elementit ovat erittäin merkittävässä roolissa nykyään”, sanoo Muotikaupan Liiton toimitusjohtaja Tuula Loikkanen. ”Maailma on täynnä tuotteita, mutta mieleen jäävät elämykset ja tunteet ovat harvinaisempia löytää. Vaikuttavat ikkunat ovet merkittävä etu, kun pyritään herättämään tunteita kuluttajissa – tätä ei voi kyllin korostaa. Olemme todella iloisia voidessamme tarjota liiton jäsenille 20 % alennuksen WindowsWearPRO –palvelun hinnasta. Olemme varmoja, että palvelu on hyödyllinen jäsenyrityksillemme kovasti kilpaillulla muodin vähittäiskaupan alalla”.

”Yhteistyömme tuo vähittäiskaupan visuaaliset trendianalyysit lähes kymmenestä maailman muotikaupungista Muotikaupan Liiton jäsenyritysten saataville”, sanoo Jon Harari, WindowsWearin toimitusjohtaja. ”Palvelumme kautta liiton jäsenet löytävät uusia yhteistyökumppaneita ja ikkunasomistustarvikkeiden tavarantoimittajia. Tämän lisäksi he saavat työkaluja trendien ja nopeatempoisen vähittäiskauppa- ja somistustarviketeollisuuden parempaan ymmärtämiseen.”

”Iloitsemme todella yhteistyöstä Muotikaupan Liiton kanssa. Yhteistyö muodin vähittäiskaupan liiton kanssa on vahva todistus siitä, että WindowsWearPRO:n tarjoama tuote ja palvelu on ainutlaatuista ja innovatiivista”, sanoo WindowsWearin puheenjohtaja ja talousjohtaja Mike Niemtzow.

Muotikaupan Liiton kanssa solmittu kumppanuus on toinen laatuaan WindowsWearPRO:lle. Maaliskuussa 2014 WindowsWearPRO aloitti yhteistyön Yhdysvaltain myymäläympäristöjen järjestön Association for Retail Environmentsin (A.R.E.) kanssa.

Kysy lisää jäsenedusta: Meri Karppanen: meri.karppanen@muotikaupanliitto.fi

Kysy WindowWearPRO -palvelun toiminnoista: pr@windowswear.com tai käy tutustumassa palveluun: WindowsWearPRO