Muotikaupan Liiton jäseniä kutsutaan Daeguun, Koreaan

Toimi nopeasti, niin ehdit hakea mukaan!

pid2017

Suomalaisilla muotialan yrityksillä on mahdollisuus hakea tuetulle messumatkalle Korean tasavallan eli Etelä-Korean Daeguun Preview in Daegu 2017 – International Textile Fair -tapahtumaan 7. – 10.3.2017.

Messuilla on noin 620 näytteilleasettajaa. Tarjolla on tuotannon materiaaleja, lankoja, kankaita ja neuloksia, painopalveluita, sekä vaate- ja tekstiilibrändejä ja -valmistajia, jotka toimittavat sekä valmismallistoja että tilaustuotantoa. Tarkempaa tietoa näytteilleasettajista saat tapahtuman verkkosivulta.

Korean valtion tukemaan ostajaohjelmaan valitaan vuosittain noin sata muodin ostajaa ja tuottajaa eri maista. Valittujen yritysten edustajille kutsuja kustantaa majoituksen kolmeksi yöksi, lentoliput (hintayläraja 1 200 $), sekä kuljetukset lentokentältä hotelliin ja tapahtumapaikalle. Ostajat ovat tervetulleita osallistumaan messujen monipuoliseen ohjelmaan ja heitä voidaan tarvittaessa avustaa sopimaan tapaamisia näytteilleasettajien kanssa. Tarjolla on myös tulkkauspalveluita veloituksetta. Suomen kansalaiset eivät tarvitse viisumia alle 90 vuorokautta kestäville matkoille Korean Tasavaltaan.

Kiinnostuitko? Toimi nopeasti – hakemuksia toivotaan viimeistään 20.1.2017! Lisätietoja ja hakulomakkeen saat Muotikaupan Liiton jäsenkirjeestä tai toimistolta: Meri Karppanen, meri.karppanen@muotikaupanliitto.fi.