Haluatko tavoittaa pukeutumistuotteiden vähittäiskauppiaat ja muut muodin ammattilaiset?

Oletko brändiyrityksen edustaja tai maahantuoja, ja haluat asiakkaita ja tunnettuutta tuotemerkillesi?

Tarjoatko tuotteita tai palveluita vaate- tai kenkäkaupan tarpeisiin?

Jos vastaus on kyllä, Modin ja muotikaupan Liiton muut viestintäkanavat – verkkosivut ja uutiskirjeemme – voivat olla yrityksellesi oikea foorumi tavoittaa potentiaalisia asiakkaita!

Muotikaupan Liiton kautta tavoitat Suomen vaate- ja kenkäkaupan yrittäjät, johtajat, kauppiaat sekä kaupan henkilöstön. Lukijamme, seuraajamme ja jäsenistömme ovat muodin eri tuoteryhmiä ja erikokoisia yrityksiä edustavia muotikaupan ammattilaisia.

Muotikaupan ammattilehti

Suomen ainoa muotikauppaan keskittyvä julkaisu Modin tarjoaa lukijoilleen alaa koskevan oleellisimman tiedon – vähittäiskaupan tulevaisuudennäkymät, kuluttajakäyttäytymisen suunnat ja tulevien sesonkien muotitrendit. Kotimaisen muotikaupan oma media tarjoaa faktaa, inspiraatiota ja tukea niin alan johtajistolle kuin henkilöstölle. Modin on runsas, värikäs ja täynnä asiaa, jota muotikaupan ammattilaisen ei kannata ohittaa.

Lehden toiminta-ajatuksen ytimessä on halu tarjota journalistisesti korkealaatuista ja visuaalisesti näyttävää sisältöä muotikaupan työnantajille ja henkilöstölle. Jokaisen numeron sisältö rakentuu alan ajankohtaisista ilmiöistä, ihmisistä, yrityksistä ja brändeistä; muotikaupan käytännöllisistä kysymyksistä koskien esimerkiksi myymälän teknologiaa, visuaalista esillepanoa, maksamisen trendejä ja turvallisuusaiheita. Lehti esittelee tulevien vuosien muotitrendejä jopa neljän sesongin päähän, muotikaupan ostorytmissä.

PYYDÄ TARJOUS

Tietoa Ilmoittajalle