Muotikaupan ammattilehti

Suomen ainoa muotikauppaan keskittyvä julkaisu Modin tarjoaa lukijoilleen alaa koskevan oleellisimman tiedon – vähittäiskaupan tulevaisuudennäkymät, kuluttajakäyttäytymisen suunnat ja tulevien sesonkien muotitrendit. Kotimaisen muotikaupan oma media tarjoaa faktaa, inspiraatiota ja tukea niin alan johtajistolle kuin henkilöstölle. Modin on runsas, värikäs ja täynnä asiaa, jota muotikaupan ammattilaisen ei kannata ohittaa.

Lehden toiminta-ajatuksen ytimessä on halu tarjota journalistisesti korkealaatuista ja visuaalisesti näyttävää sisältöä muotikaupan työnantajille ja henkilöstölle. Jokaisen numeron sisältö rakentuu alan ajankohtaisista ilmiöistä, ihmisistä, yrityksistä ja brändeistä; muotikaupan käytännöllisistä kysymyksistä koskien esimerkiksi myymälän teknologiaa, visuaalista esillepanoa, maksamisen trendejä ja turvallisuusaiheita. Lehti esittelee tulevien vuosien muotitrendejä jopa neljän sesongin päähän, muotikaupan ostorytmissä.

Lehteä julkaisee Muotikaupan Liitto ry., jolla on erittäin laajat sekä kotimaiset että kansainväliset verkostot ja yhteydet alan yrityksiin sekä järjestöihin niin muodin kuin kaupankin alalta. Lehteä tehdään laajan ja vaikutusvaltaisen verkoston avustamana ja tukemana. Modin on Aikakausmedian (Aikakauslehtien liitto) jäsen.

Päätoimittaja Esko Leppäkorpi

Toimittaja ja ilmoitusmyyjä Meri Karppanen