Mitä mieltä MODIN-lehdestä?

Sano painava sanasi ja vastaa lukijatutkimukseen! Minkälainen suomalaisen muodin ammattimedian tulisi sinun mielestäsi olla?

Haluamme tehdä entistä parempaa lehteä, josta syystä toteutamme pienimuotoisen kyselyn lehden lukijoille. Kyselyyn vastaaminen kestää vain muutaman minuutin ja vastauksen käsitellään täysin anonyymisti. Samalla selvitämme tarkemmin, ketkä lehteä lukevat – minkä tyyppisen liiketoiminnan ja tuotevalikoiman parissa MODIN –lehden lukijat toimivat, ja minkälaisista asioista haluavat muodin ammattilehdestä lukea? Uuden tiedon valossa pystymme palvelemaan sinua entistä paremmin.

Sana on vapaa!Siirry kyselyyn tästä linkistä: MODIN lukijatutkimus 2014

(Jos linkki ei toimi, kopioi tämä osoite selaimeesi: https://www.webropolsurveys.com/S/A16CCB3568474111.par)

Palautteesi ja mielipiteesi on arvokas meille ja koko alalle, jonka etua Muotikaupan Liitto pyrkii palvelemaan mahdollisimman hyvin.
Paljon kiitoksia siis ajastasi ja vastauksestasi! Kysely on avoinna 16.9. asti.

Halutessasi voit osallistua arvontaan, jossa arvomme seuraavat palkinnot:

•  1 kpl Muotimarkkinoinnin kirjapaketti | Arvo n. 130 €

Alan perusteokset jokaiselle muodin myynnin ja markkinoinnin parissa työskentelevälle.

o   Leslie Davis Burns ja Nancy O. Bryant: The Business of Fashion – Designing, Manufacturing and Marketing. Kovakantinen, sidottu, 631 sivua.

o   Gordon T. Kendall: Fashion Brand Merchandising. Kovakantinen, sidottu, 388 sivua.

• 2 kpl Lahjakortteja Muotikaupan Liiton tuotteisiin ja palveluihin | Arvo á 100 €

Hyödynnä liiton palveluita yritystoimintasi hyväksi! Voit valita lahjakortin käyttökohteen seuraavista:

o   Liiton koulutukset – tule itse tai lähetä työntekijäsi oppimaan uutta. Ks. Alkavat kurssit.

o   Liiton jäsenmaksu – nauti liiton palveluista alennettuun hintaan.

o   MODIN –lehden tilaukset – hyödynnä etu lehtitilaustesi hinnassa, kiitä työntekijöitäsi omalla kotiin kannetulla lehdellä tai yllätä kollega!

Kyselyyn vastaaminen on anonyymiä ja arvontaan osallistuminen vapaaehtoista. Antamiasi vastauksia ei missään vaiheessa yhdistetä arvontaa varten jättämiisi yhteystietoihin.

Suurkiitokset ajastasi!

MODIN 3_2014 kansi MODIN_kansi_9_10_2013