Maailman kaikissa BESTSELLER-liikkeissä hyvätekeväisyyspäivä 10.4.2015

BESTSELLER järjestää maailmanlaajuisen, kaikkia tuotemerkkejä kaikissa maissa koskevan hyväntekeväisyyspäivän. Ajatuksena on järjestää päivä, jolloin kaikki voivat yhdessä auttaa hyvää asiaa. Tapahtuman nimi on GIVE-A-DAY, ja idea on yksinkertainen: kaikki asiakkaiden 10.4. käyttämät rahat lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen.

50 % Suomen 10.4. tehdystä VERO MODA, JACK & JONES, NAME IT, OBJECT, ONLY ja VILA -liikkeiden liikevaihdosta lahjoitetaan Lastenklinikoiden Kummit Ry:lle, joka tukee Suomen yliopistollisten sairaaloiden lastenklinikoita ja pyrkii tekemään lapsipotilaiden sairaalassa viettämästä ajasta mahdollisimman mukavaa ja viihtyisää.

Lastenklinikoiden Kummit Ry:n yhteistyöprojekti suuntaa lahjoitusvarat lasten tehohoidon akuuttitarpeeseen Suomen kaikilla yliopistollisilla lastenklinikoilla.

Lisätietoja hyväntekeväisyysjärjestöstä ja projektista: www.kummit.fi

Tietoja GIVE-A-DAY-kampanjasta

”Me BESTSELLERillä koemme olevamme etuoikeutettuja voidessamme vaikuttaa myönteisesti muiden ihmisten elämään ja meitä ympäröivään maailmaan. Sen vuoksi olemme päättäneet antaa jotakin takaisin, kertoo BESTSELLER-konsernin viestintäjohtaja Mogens Werge. Käytännössä tämä tarkoittaa, että BESTSELLER lahjoittaa hyväntekeväisyyteen summan, joka vastaa kaikkien BESTSELLERin ja franchise partnereidemme omistamien vähittäismyymälöiden sekä BESTSELLERin verkkokaupan ja B2B-myyntimme nettoliikevaihtoa 10.4.2015.

”GIVE-A-DAY-kampanjalla haluamme antaa takaisin yhteiskunnille, jotka ovat edesauttaneet oman menestystarinamme syntyä, ja autamme avun tarpeessa olevia ihmisiä. Haluamme edistää maailmanlaajuisesti ja paikallisesti tukemiemme hyväntekeväisyyshankkeiden tunnettavuutta, ja että työntekijämme ovat meistä ylpeitä.” Mogens lisää. 50 % kunkin maan liikevaihdosta lahjoitetaan paikallisille hyväntekeväisyysjärjestöille kaikissa maissa, joissa on BESTSELLER-liikkeitä, ja 50 % lahjoitetaan maailmanlaajuisiin hyväntekeväisyyshankkeisiin.

Lisätietoja ja maakohtainen luettelo tuettavista hyväntekeväisyysjärjestöistä on osoitteessa bestseller.com/giveaday