Tekstiili, muoti ja kiertotalous?

25.5.2015  |  klo 13.00-17.00ILMOITTAUDU
Sitra, Auditorio Leonardo da Vinci, Itämerenkatu 11-13, Helsinki

Tervetuloa kuulemaan, kuinka ruotsalaisbrändi Filippa K on luonut pitkäjänteisellä vastuullisuustyöllä uusia liiketoimintamalleja, ja mitä ajatuksia heillä on alan tulevaisuuden suhteen. Tutkija Kirsi Niinimäki Aalto-yliopistosta kertoo tekstiilialan tulevaisuuden trendeistä ja kuluttajien käyttäytymismalleista. Tilaisuudessa on myös paneelikeskustelu, jossa eri kokoiset suomalaiset tekstiilialan yritykset kertovat omista kokemuksistaan kiertotalouden parissa. Tekstiili- ja vaatetusteollisuus Finatex ja Sitra järjestävät seminaarin tekstiilialan tulevaisuuden näkymistä ja alan uusista liiketoimintamahdollisuuksista. Seminaari liittyy kiertotalousaiheiseen tekstiilialan hankkeeseen, jossa kehitetään liiketoimintamalleja yhdessä alan yritysten kanssa. Tilaisuus on maksuton ja suunnattu erityisesti alan yrityksille

SISÄLTÖ

Tekstiili, muoti ja kiertotalous?

Tervetuloa kuulemaan, kuinka ruotsalaisbrändi Filippa K on luonut pitkäjänteisellä vastuullisuustyöllä uusia liiketoimintamalleja, ja mitä ajatuksia heillä on alan tulevaisuuden suhteen. Tutkija Kirsi Niinimäki Aalto-yliopistosta kertoo tekstiilialan tulevaisuuden trendeistä ja kuluttajien käyttäytymismalleista. Tilaisuudessa on myös paneelikeskustelu, jossa eri kokoiset suomalaiset tekstiilialan yritykset kertovat omista kokemuksistaan kiertotalouden parissa.   Tekstiili- ja vaatetusteollisuus Finatex ja Sitra järjestävät seminaarin tekstiilialan tulevaisuuden näkymistä ja alan uusista liiketoimintamahdollisuuksista. Seminaari liittyy kiertotalousaiheiseen tekstiilialan hankkeeseen, jossa kehitetään liiketoimintamalleja yhdessä alan yritysten kanssa. Tilaisuus on maksuton ja suunnattu erityisesti alan yrityksille.

Aika: 25.5.2015 klo 13-17
Paikka: Sitra, Auditorio Leonardo da Vinci, Itämerenkatu 11-13, Helsinki
Ilmoittautumiset: 18.5.2015 mennessä: linkistä
Lisätietoja: Pia Vilenius, p. 040 413 6340, pia.vilenius@finatex.fi sekä www.finatex.fi