Tehokas toimitusketju valmistajalta näyteikkunaan

8.5.2015  |  klo 8.30-10.00  |  ILMOITTAUDU

Pukuja Pariisista? Kenkiä Espanjasta? Kankaita Kiinasta? Sisustustekstiilejä Intiasta? Designia Jenkkeihin?

Varovan koulutus

SISÄLTÖ

Logistiikan asiantuntija-aamu 8.5.2015

Pukuja Pariisista? Kenkiä Espanjasta? Kankaita Kiinasta?  Sisustustekstiilejä Intiasta? Designia Jenkkeihin?  Tervetuloa kuulemaan ja saamaan vinkkejä, miten muoti- ja tekstiilikuljetusten toimitusketjua saa tehostettua kotimaisen logistiikkakumppanin avulla.  Halutessasi voit varata aikaa henkilökohtaiseen tapaamiseen asiantuntijamme kanssa ja keskustella teidän yrityksenne tarpeisiin sopivista kuljetus- ja logistiikkaratkaisuista.

08.30 Aamiainen
09.00 Tehokkuutta muoti- ja tekstiilikuljetusten toimitusketjuun – valmistajalta näyteikkunaan Merja-Riitta Klingberg,
myyntijohtaja, overseas, Varova Oy
09.15 Pitkäaikaisen logistiikkayhteistyön hyödyt Maria Thomasen ja Tiina Anttila-Korhonen, Seppälä Oy, logistiikka
09:30 Asiantuntijatapaamiset 10.00. Tilaisuus päättyy.

Lämpimästi tervetuloa!

Paikka

Varova Oy Lautatarhankatu 6 00580 Helsinki    Ilmoittaudu viimeistään 30.4.2015 tästä
Kysy lisää! Puh 09 773 96 305