Persoonallisuustyypit asiakkaan ja myyjän vuorovaikutuksessa

17.3.2015  |  9:00 - 16:00ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT
Mannerheimintie 76 B

Muotikaupan Liiton jäsenille 245€ + ALV
Ei-jäsenille 445€ + ALV

Ilmottautumiset 10.3.2015 mennessä
Ilmoittaudu pian sillä ryhmään otetaan vain 12 henkilöä. Tällä varmistetaan että jokainen tulee samaan myös henkilökohtaista sparrausta omaan myyntityöhönsä.

SISÄLTÖ

Asiakkaan ostopäätöksen vaikuttavat monenlaiset tekijät, joihin taitava myyjä pystyy vaikuttamaan.

Myynnin ammattilaisille on ratkaisevaa, miten he asennoituvat työhönsä ja pystyvät tunnistamaan vastapuolen persoonallisuuden ja käyttäytymisen.

Monesti on kyse vain siitä, kuinka hyvin tunnemme itsemme ja miten osaamme lukea toisia ihmisiä ja ymmärtää heidän käyttäytymistään.

Erilaisten ihmisten kohtaamiseen pystyy valmentautumaan. Kun tiedät ja tunnet itseni, on sinun helpompi ymmärtää omaa käyttäytymistäni ja peilata sitä vastapuoleen.

Hyvä myyjä  tutustuu jokaisen asiakkaan persoonaan, koska sillä on ratkaiseva merkitys myyntiin. Avuksi voi ottaa erilaiset persoonallisuustutkimukset, joiden avulla voi ymmärtää asiakkaan käyttäytymistä ja luoda hyvän myyjä-ostajasuhteen.

Tule oppimaan lisää itsestäsi ja tee siitä paras myyntivaltti mitä on olemassa!

Koulutuksessa käsitellään muun muassa asiakastyyppejä ja persoonallisuustyyppejä eri myynnin vaiheissa:

  • Miten tehostaa myyntiprosessia erilaisten asiakkaiden kanssa
  • Argumentointi ja myynti  – miten huomioin eri tyypit
  • Miten oman persoonallisuuden vahvuuksia hyödyntää asiakaskohtaamisessa
  • Oman persoonallisen työskentelytavan parempi tiedostaminen

Kouluttajana Muotikaupan Liiton toimitusjohtaja Tuula Loikkanen, jolla on vuosien kokemus yritysvalmennuksesta ja persoonallisuusteorioiden jalkauttamisesta käytäntöön.

Muotikaupan Liitto