Digitalisoituva muotikauppa

14.4.2016  |  Klo 9:30 - 17:00  |  ILMOITTAUDU
Hotel Crowne Plaza, Helsinki

Miten digitalisaatio voi hyödyttää juuri sinun liiketoimintaasi?

Muotikaupan Liiton, Kaupan liiton, ja Kaupan liiton muiden jäsenliittojen jäsenille 250 euroa (+ alv 24 %)
Muille osallistujille 425 euroa (+ alv 24 %)

SISÄLTÖ

Miten digitalisoituminen on muokannut muotikaupan kilpailutilannetta ja pelikenttää, ja miten omaa liiketoimintaa kehitetään muuttuvassa tilanteessa? Mitä uusia mahdollisuuksia digitalisaatio tuo muotikaupalle? Tule kuulemaan, miten uudet kanavat, teknologiat ja sovellukset otetaan osaksi yhä asiakaslähtöisempää liiketoimintaa.

Tämä seminaaripäivä tarjoaa tuoretta dataa, inspiroivia tarinoita ja konkreettisia työkaluja digitalisaation haltuun ottoon. Päivän punaisena lankana ovat asiakaskokemuksen parantaminen ja myymisen tehostaminen; parhaisiin mahdollisiin ratkaisuihin paneudutaan useista eri näkökulmista.

Aamukahvit, lounas ja iltapäivän kuohuviinit sisältyvät koulutuksen hintaan.

Vahvistetut valmentajat ja puhujat

Miisa Helenius, erilaistaja, visuaalisen tarinankerronnan valmentaja, Pointvenue
Juho Juhantalo, Industry Manager, Google
Jacob Segercrantz, myyntijohtaja, Maksuturva
Jussi Moilanen, Country Manager, Viskan
Ville Könönen, toimitusjohtaja, SizeMe
Jouni Hyttinen, myyntijohtaja, Suomen Kassajärjestelmät
Mikaela Tokola, omistaja, toimitusjohtaja, Malou C.
Janne Niini, toimitusjohtaja, Fiercer Media

Lue lisätiedot ja ilmoittaudu tilaisuuteen Kaupan liiton verkkosivulla: Digitalisoituva muotikauppa

 

OHJELMA

9.30 Ilmoittautuminen & aamukahvit 

10.00 Koulutuksen puheenjohtajan alustuspuheenvuoro
Ymmärrä ostajaa – Muodin ostamisen psykologia digitaalisessa ja fyysisessä ostoprosessissa
Miisa Helenius | erilaistaja, visuaalisen tarinankerronnan valmentaja | Pointvenue

11.00 Keynote
Miten digitalisaatio muuttaa muodin vähittäiskaupan pelikenttää?
Juho Juhantalo | Industry Manager | Google 

11.30 Keynote
Myynnin ja brändin kasvattaminen sosiaalisessa mediassa
Janne Niini |toimitusjohtaja | Fiercer Media

12.00 Lounas

13.00 Käytännön sparrauspuheenvuoro ja case
Asiakaskokemus, uudistuminen, rohkeus ja myynnin kehittäminen digitalisoituvassa maailmassa
Mikaela Tokola | toimitusjohtaja, omistaja | Malou Clothing Companion

14.15 Workshopit: Miten hyödynnän digitalisoituvan liiketoiminnan trendit
Kansainvälinen muodin verkkokauppaJussi Moilanen | Country Manager | Viskan
Maksamisen trenditJacob Segercrantz | myyntijohtaja | Maksuturva
Asiakastieto ja kohdennettu markkinointiJouni Hyttinen | myyntijohtaja | Suomen Kassajärjestelmät
Tuotetta koskeva tieto muotikaupassaVille Könönen | toimitusjohtaja | SizeMe

15.45 Puheenjohtajan yhteenveto
Miisa Helenius | erilaistaja, visuaalisen tarinankerronnan valmentaja | Pointvenue 

16.00 Cheers! Kuohuviinitarjoilu
Vapaata verkostoitumista, kollegoiden tapaamista ja ajatusten vaihtoa

17.00 Tilaisuus päättyy

Muotikaupan Liitto