KappAhl tuo Newbie -konseptiliikkeet Helsinkiin

Lähde: KappAhl

KappAhl avaa ensimmäiset Newbie myymälät Helsingin keskustaan torstaina 27. huhtikuuta. Lastenvaatteita myyvät liikkeet sijaitsevat City -käytävässä ja Galleria Esplanadissa.

Kaksi uutta myymälää sijaitsevat Helsingin ydinkeskustassa hyvillä liikepaikoilla vilkkaiden asiakasvirtojen keskellä. Myymälöiden sisustustyyli on lämmin ja hempeä, mikä on tunnusomaista Newbielle.

Newbie myymälöiden ketju on menestyksen myötä laajentunut nopeasti Ruotsista muihin Pohjoismaihin.  ”Olemme hyvin iloisia Newbie -tuotteiden suuresta kysynnästä ja siksi Helsinkiin avataan kaksi erikoisliikettä, jotka keskittyvät vauvojen ja pienten lasten Newbie -vaatteisiin sekä –sisustustuotteisiin”, sanoo Suomen KappAhlin markkinointipäällikkö Linda Koskinen.

Newbie Store -konseptia on kokeiltu menestyksekkäästi Ruotissa ja Norjassa ja nyt on Suomen vuoro. Vauvanvaatemallisto Newbie on menestynyt alusta asti todella hyvin. Malliston lanseerauksen jälkeen Newbie on kasvanut laajasti ja sen ympärille on nyt luotu oma myymäläketju.

KappAhlin suunnittelijoiden Newbie -mallistoon liittyvä perusajatus on luoda ajattomia lastenvaatteita 100 % kestävistä materiaaleista – valtaosin ekologisesta puuvillasta – jotka ovat myös laadullisesti ja designiltaan kestäviä. Nämä ovat ominaisuuksia, jotka kulkevat käsi kädessä KappAhlin kestävän kehityksen ohjelman kanssa. Suuren suosion myötä Newbie -valikoimaa on kasvatettu ja monipuolistettu. Nykyään saatavilla on kokoja aina 128cm asti ja valikoimaan kuuluu myös sisustustuotteita.