KappAhl Forum avasi ovensa täysin uudistuneena

KAW_322313_F_5Helsingin KappAhl Forum vietti avajaisia 3.9.2015 täysin uudistuneen näköisenä. Myymälässä otettiin käyttöön muotiketjun uusi ForU – myymäläkonsepti, joka tarkoittaa asiakkaille aivan uudenlaista ostoelämystä.  Pääosassa ovat muoti, asiakaslähtöisyys sekä ostamisen helppous.

”Myymäläkonseptimme on huippumoderni ja perustuu asiakkaiden toiveisiin. Asiakkaat haluavat, että ostaminen on helppoa ja innostavaa”, kertoo KappAhlin Suomen maajohtaja Aleksi Salminen.

Konsepti on yksi suurimmista KappAhlin investoinneista tähän mennessä. Uuden liikkeen toteutuksessa on otettu huomioon ne asiat, joita asiakkaat pitävät tärkeinä tehdessään ostoksia. Ympäristöystävällinen ja osin kierrätetty myymäläkalustus luo tilaa asioida. Elementit myymäläkylteistä muotivinkkeihin helpottavat ostosten tekoa, sekä auttavat löytämään sopivat ja muodikkaat asuyhdistelmät. ”Lupauksemme on For You. Kaikki mitä teemme, teemme asiakasta ajatellen”, lupaa Salminen.

Avajaisissa esiteltiin myös AW15 Vintage Stories -mallisto, joka tulee myyntiin lokakuun alussa.