H&M ja Voice: ”Mies, kaipaatko päivitystä tyyliisi?”

miehetH&M:n ja Voicen kampanja on H&M:lle ensimmäinen radioyhteistyö. Kampanjan tavoitteena on viestiä H&M:n Suomen ensimmäisestä miesten myymälästä, joka avautui Helsingin Aleksanterinkadulla16.4.2015.

Miehet voivat ladata Voicen kampanjasivulle kuvan itsestään ja naiset voivat ilmoittaa poikaystävänsä, isänsä, veljensä – kenet tahansa miehen, joka kaipaisi päivitystä tyyliinsä. Kolmella mieskuulijalla on mahdollisuus voittaa henkilökohtainen stailaus uudessa H&M Man –myymälässä sekä 500 euron arvoinen H&M-lahjakortti, jolla hän voi päivittää vaatekaappinsa sisältöä pitkin vuotta.Lisäksi jokaisena arkipäivänä kampanjan ajan yhdellä ilmiannetuista on mahdollisuus saada ensiapua tyylinsä kohentamiseen 50 euron arvoisella H&M-lahjakortilla! H&M Man -myymälän avajaispäivänä, Voicen erikoismies Samuel jalkautui Helsingin keskustaan mukanaan rekillinen H&M:n miesten vaatteita. Hän pysäytti kohderyhmään sopivia miehiä ja haastoi heidät vaihtamaan koko asunsa tai osan siitä rekistä valitsemiinsa tuotteisiin. Samuel raportoi jalkautumisesta suoraan lähetykseen sekä Instagramiin.