Eurokankaan verkkokauppa on avattu

Lähde: Eurokangas

Euroopan laajin ja monipuolisin kangasvalikoima löytyy nyt osoitteessa Eurokangas.fi. Täysin uudistettu sivu palvelee monipuolisesti myymälästä ja verkosta ostavia kuluttaja-asiakkaita sekä yritys- ja projektimyynnin asiakkaita.

Eurokankaan verkkokauppa tarjoaa ympäri vuorokauden auki olevan ostoskanavan kankaista, ompelutarvikkeista ja kodinsisustuksesta kiinnostuneille.  Verkko-ostajien lisäksi sivu palvelee myös myymäläasiakkaita, sillä jokaisen tuotteen myymäläkohtaisen saatavuuden voi nyt tarkistaa verkosta jo ennen paikan päällä asioimista.  Verhojen ompelupalvelu on verkkokaupassa tuotteistettu siten, että asiakas voi tilata suorat sivuverhot omilla mitoillaan sekä haluamallaan kankaalla ja kiinnitystavalla muutaman helpon vaiheen kautta.  Verkkokaupassa on omat osiot myös tukku- ja projektimyynnin asiakkaille.

”Olemme iloisia, että kauppa on auki! Ensimmäiset tilaukset on toimitettu. Kehitämme palveluamme ja valikoimaamme jatkuvasti yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Asiakkaat olivat mukana myös kaupan testauksessa, ja palaute on ollut todella positiivista.”, kommentoi Eurokankaan toimitusjohtaja Daniel Ward avausta.

Verkkokaupan tuotevalikoima sisältää vaatetus- ja sisustuskankaat sekä tarvikkeet ja valmiit sisustustuotteet kuten matot, valmisverhot ja tyynynpäälliset.  Kaikki verkkokaupan kautta tilatut mittatilausverhot ommellaan Suomessa.  Verkkokaupan tuotevalikoimaa on tavoitteena kasvattaa sekä kehittää tulevaisuudessa asiakastarpeet huomioiden. Esimerkiksi kaihtimiin ja muihin teknisiin ikkunasisustamisen ratkaisuihin tullaan panostamaan.

Verkkokaupan avaus Suomessa viitoittaa Eurokankaan tietä kohti ulkomaan markkinoita. ”Tästä on hyvä jatkaa kehitystä eteenpäin ja kohti kansainvälistymistä.”, kommentoi Eurokankaan toimitusjohtaja Daniel Ward tulevaisuuden suunnitelmia.