Eurokangas Oy ostaa J-Group Finland Oy:n ja vahvistaa asemaansa ikkunasisustuksen tuote- ja palvelualalla

Lähde: Eurokankaan tiedote 3.1.2017

Eurokangas Oy on ostanut kaihtimia ja kaihdinkomponentteja tarjoavan J-Group Finland Oy:n liiketoiminnan. Suomen johtava tekstiilialan yritys Eurokangas Oy laajentaa kaupalla tuote- ja palveluvalikoimaansa pehmeästä ikkunasisustuksesta myös teknisiin kaihdinratkaisuihin.

J-Group Finland Oy:ltä siirtyvän teknisen kaihdin- ja aurinkosuojaosaamisen myötä Eurokangas Oy:n tarjooma kattaa kaikki ikkunasisustamisen olennaisimmat osa-alueet. Eurokangas Oy tarjoaa mittoihin ommeltujen tekstiilien ja kiinnitysmekanismien lisäksi kaihdin- ja aurinkosuojaratkaisut avaimet käteen periaatteella. Eurokangas Oy:lle siirtyy Exclusive-kaihdintuoteperhe, jolla on kattava jälleenmyyjäverkosto Suomessa. Jatkossa Eurokangas Oy toimittaa lisäksi valmistusmateriaaleja ja palveluita kaihdinteollisuudelle.

J-Group Finland Oy:n henkilöstö siirtyy vanhoina työntekijöinä Eurokangas Oy:n työntekijöiksi.

”Tavoitteenamme on luoda kattava palveluverkosto, joka tarjoaa kaikille asiakasryhmillemme ikkunasisustukseen tarvittavat tekstiilit ja tekniset tuotteet sekä palvelee asiakkaita kokonaisvaltaisesti suunnittelusta asennukseen. J-Group Finland Oy:n vankka tekninen kaihdin- ja aurinkosuoja-osaaminen tuo kokonaisuuteemme huomattavaa lisäarvoa.”, kertoo Eurokangas Oy:n toimitusjohtaja Daniel Ward.

”Yritysjärjestely luo varman pohjan tuotteiden markkinoinnille, myynnille ja kehitystyölle. Samalla tämä vahvistaa Exclusive-tuotebrändin arvoa ja antaa mahdollisuuden kehittää tuoteperhettä jatkuvasti kehittyvillä markkinoilla.”, kommentoi J-Group Oy:n hallituksen puheenjohtajan tehtävästä Eurokangas Oy:lle teknisten ratkaisujen tuotepäälliköksi siirtyvä Jussi Auvinen.