Digitaalinen hinnoittelujärjestelmä on kehitetty erityisesti muotikaupan ketjuille

EllaFashion_Label_White (kopio)EllaFashion on julkaissut ainutlaatuisen, digitaalisen hinnoittelujärjestelmänsä, joka on suunniteltu nykypäivän muotikaupan tarpeisiin. Julkaisu tapahtui 11-13. syyskuuta pidetyillä kansainvälisillä muotimessuilla Momad Metrópolisissa, Madridissa, Espanjassa.

Monikanavaisuuden vaikutuksesta onlinekauppa, showrooming ja erilaisten hinnoittelustrategioiden vaatimukset asettavat aivan uusia vaatimuksia muotikaupalle. EllaFashion ymmärtääkin muotikaupan ahdingon ketjujen yrittäessä päivästä toiseen hioa ja parantaa liiketoimintastrategioitaan vastatakseen nopeasti muuttuvan ja kilpailuhenkisen alan haasteisiin.

EllaFashion on vuonna 2006 perustetun, suomalaisen MariElla Labels Oy:n tavaramerkki, joka tarjoaa muotikaupalle sähköisen hinnoittelujärjestelmän. Muodin vähittäiskaupan kanssa tiiviissä yhteistyössä kehitetty järjestelmä ja sen e-paperiteknologiaa hyödyntävät digitaaliset hintalaput mahdollistavat digitaalisten järjestelmien edut nyt myös kivijalkamyymälöille. Nämä sähköiset hintalaput on helppo liittää osaksi kaupan jo olemassa olevaa tietojärjestelmää, mahdollistaen kaikkien myynnissä olevien tuotteiden välittömät hintapäivitykset suoraan taustajärjestelmästä. Järjestelmä varmistaa kauppaketjuille vaivattoman tavan hintojensa yhdenmukaistamiseen kaikille ostoalustoille, täyttäen samalla nykyasiakkaan odotukset ja tarjoten paremman monikanava-kokemuksen sitä kaipaaville. Kauppiaat voivat myös hyödyntää dynaamista hinnoittelumallia; heikon kysynnän tuotteille voidaan luoda välitön tarjoushinnoittelu, joka lisää kysyntää.

EllaFashionin hintalaput mahdollistavat myös reaaliaikaisen inventoinnin, ja saadessaan täsmällistä varastotietoa jälleenmyyjät voivat t joko vapauttaa varastotilaa tai seurata suuren kysynnän tuotteita hankkiakseen niitä lisää, pienentäen näin varaston tuotteiden loppumista kesken ja siten vähentäen tulonmenetysten riskiä. Hintalappuja voidaan myös muokata vastaamaan kunkin ketjun omia vaatimuksia, tarjoamalla esimerkiksi brändimarkkinointia tai logoja hintalappuihin. Lisäksi on mahdollista luoda lisäturvaa liittämällä hintalaput jo olemassa olevaan turvajärjestelmään.

Tietoa EllaFashionista (www.ellafashion.com)