Christy, Liya ja Toni malleina Lindexin upeissa kampanjakuvissa

Lindexin #superrolemodel-kevätkampanjaa tähdittää kolme upeaa naista, joilla on huippumallin ura ja tahto tehdä hyvää. Kampanjan tuotteissa klassinen ja moderni tyyli kohtaavat, ja näyttävän lisän tuo boho-trendi.
Sen lisäksi, että Christy, Liya ja Toni ovat menestyviä malleja, ovat he myös sitoutuneita yhteiskunnalliseen työhön järjestöissä, jotka keskittyvät lähinnä tukemaan äitiyttä ja lapsia. Nämä järjestöt ovat Every Mother Counts, Liya Kebede Foundation ja Plan International-Because I am a Girl. Lindex tukee näiden huippumallien sitoutuneisuutta myymällä erityistä #superrolemodel-t-paitaa, jonka tuotto lahjoitetaan edellä mainituille järjestöille.
Lindexin yhteiskuntavastuullinentyö on jatkuvaa ja tämän kampanjan aikana Lindex tukee WaterAid-järjestöä Pyöristä ylös -aktiviteetin kautta. Lindex juhlistaa kampanjaa järjestämällä ostoillan valikoiduissa Lindex-myymälöissä ja 10 % illan myynnistä lahjoitetaan WaterAid-järjestölle.
Super Role Model -kampanja lanseerataan 18. maaliskuuta Lindex-myymälöissä ja osoitteessa lindex.com. Kampanja näkyy myös Ison-Britannian markkinoilla, kun ensimmäinen Lindex-myymälä avataan 27. maaliskuuta.huippumallit