Annika Hedin on Lindexin uusi taiteellinen johtaja

Annika Hedin on valittu Lindexin uudeksi taiteelliseksi johtajaksi. Annikalla on pitkä työkokemus muodin parissa, ja hän on työskennellyt Lindexillä vuodesta 1997 useassa eri tehtävässä, viimeisimmäksi Lindexin naistenmalliston konseptisuunnittelijana.

”Olemme erittäin iloisia voidessamme toivottaa Annikan tervetulleeksi strategisesti erittäin tärkeään taiteellisen johtajan rooliin. Annikalla on pitkä kokemus kaikilta suunnittelun osa-alueilta. Hänellä on vahva tahto kehittää muotivalikoimaamme, ja hän tulee jatkamaan Lindexin menestyksekästä suunnittelutyötä kohti maailmanluokan muotielämystä”, sanoo Malin Lindgren, Lindexin Design and Purchasing Director.

Annika Hedin aloittaa uudessa tehtävässään taiteellisena johtajana 1. joulukuuta.

”Lindexillä on hyvin toimiva suunnitteluprosessi ja erittäin luovia ja sitoutuneita suunnittelijoita. Tärkeintä uudessa tehtävässäni on jatkaa visiomme, maailmanluokan muotielämyksen toteutumista, huolella valittujen tuotteiden kautta ja keskittyä ydinkonseptiemme kohdalla kokonaisajatteluun. Kestävä kehitys on myös yksi tärkeä osa-alue, joka on eri tavoin mukana suunnitteluprosessissa ja tärkeä asia minulle”, Hedin kertoo.

Taiteellisen johtajan tehtävä sijoittuu Lindexin sisäänosto-osastolle, joka koostuu noin 200 työntekijästä. Ryhmään kuuluu muun muassa suunnittelijoita, sisäänostajia, kontrollereita ja tuotekehittäjiä. Lindexillä on yli 490 myymälää 18 maassa.

Annika Hedin